Fã Mix - Academia de Vampiros [Rose e Dimitri]

agosto 19, 2014
A uns quatro ou três anos atrás, quando eu estava no auge do meu vício pela a série Academia de Vampiros da Richelle Mead - minha série YA favorita - fiz um fã mix com todas as músicas que eu ouvia quando estava lendo os livros. Fiz e coloquei na minha página do tumblr aqui. 
Algumas músicas estão ai porque tem relações mais diretas com a série. Outras porque de alguma forma me remetia a história. Vendo agora, reparei que algumas músicas estão meio desatualizadas já... hahahahaha E a capa foi eu mesma que fiz - naquela época, o filme ainda era uma remota possibilidade de acontecer e esses dois eram as pessoas que eu visualizava como Rose e Dimitri. 
E por fim, vocês vão reparar que esse é um fã mix mais voltado para os livro Laços do Espírito e Último Sacrifício. Da época que os dois estavam separados. Uma coisa assim meio sofrida. hahaha Mas enfim, espero que vocês gostem.


Chances (Five for Fighting) - Tocada Pelas as Sombras / Promessa de Sangue
I´m just a realistic man/A bottle filled with shells and sand./Afraid to love beyond what I can lose when it comes to you./And though I see us through yeah.

 Gravity (Coldplay) - Laços do Espírito
ps: eu não sei como foi escrito em português pela a editora, porque li eles em inglês, mas essa é daquela cena que ele fala pra ela "love fades, mine has". Ai como eu chorei!
And then I looked up at the sun and I could see/Oh the way that gravity pulls on you and me/And then I looked up at the sky and saw the sun/And the way that gravity pushes on everyone.

 Hate me (Blue October) – Laços do Espírito
Hate me in ways/Yeah ways hard to swallow/Hate me so you can finally see what’s good for you.

 Longest Night (Howie Day) - Último Sacrificio
It’s enough just to find love/It’s the only thing to be sure of/So hard to let go of.

 Best of Me (Sum 41) - Tocada Pelas as Sombras / Promessa de Sangue
I know that I can’t take back all of the mistakes but I will try./Although it’s not easy I know you believe me cause I would not lie.

 Goodbye my Lover (James Blunt) – Laços do Espírito / Último Sacrifício
Touched my heart you touched my soul/You changed my life and all my goals/Goodbye my lover/Goodbye my friend/You have been the one for me. /You can’t break my spirit it’s my dreams you take/And as you move on, remember me/Remember us and all we used to be.

Love’s to Blame (Joel Luke) – Laços do Espírito / Último Sacrifício
My best friend’s gone my world has been/But I will always remember the years we spent in love/I still think of you I pray that you are safe I’m still missing you/It has to be this way ‘cause I’m not right for you And that’s why love’s to blame.

 Redemption (The Strange Familiar) - Último Sacrifício
For everyone lost in the silence/For every one missing piece./For every will that is broken/No matter how dark it may be/There is redemption.

 She Is The Sunlight (Trading Yesterday) - Último Sacrifício
She is the healing and I am the pain/She lives in a daydream where I don’t belong/She is the sunlight and the sun is gone.

Superman (Five for Fighting) - Aura Negra
It might sound absurd/But don’t be naïve/Even heroes have the right to bleed.

 I Will Remember You (Sarah McLachlan) – Último Sacrifício
I will remember you, will you remember me?/Dont let your life pass you by/Weep not for the memories.

 In another life (The Veronicas) – Laços do Espírito
You know I love you, I really do/But, I can’t fight anymore for you/And, I don’t know, maybe we’ll be together again, sometime in another life.

Nenhum comentário:

Tecnologia do Blogger.